1. author

    Siti Hajar moidi1 tahun ago

    Siti Hajar Binti Moidi

    Reply
  2. author

    [email protected] Bin salleh1 tahun ago

    Membuat permohonan bantuan belia penjana kerjaya..saya di bagi cuti tempah gaji dari bulan march tahun 2020 sampai saya sampai kini tak ada penghasilan..

    Reply
  3. author

    [email protected] Bin salleh1 tahun ago

    Saya kehilangan mata pencarian setelah covit19 melanda negara kita..saya dari tahu lalu sampai ke hari ini tak dapat kerja susah nak cari dekat Sabah ni..saya memohon bantuan penjana kerjaya rm1000 ini ingin membuat usaha kecil kecilan …pakaian bekas kasut dan lain lain

    Reply
  4. author

    Mohd afif bin hussin1 tahun ago

    Cara daftar online penjanakerjaya
    Rm1000

    Reply
  5. author

    Muhammad asyraf bin ibrahim1 tahun ago

    Sya ingin mohon bantuan sebab urgent nk pkai duit

    Reply
  6. author

    PUVANESWARAN1 tahun ago

    Puneswaran
    [email protected]
    Malaysia
    Age 21

    Reply
  7. author

    Mohd Azlan Abd Karim1 tahun ago

    Saya ingin memohon bantuan belia Rm 1000 Sebab tak ada kerja

    Reply
  8. author

    Muhammad safuaN bin zulkifli1 tahun ago

    Saya tidak dapat kerja saya inginkan bantuan belia rm1000

    Reply
  9. author

    Ji1 tahun ago

    BANTUAN BELIA RM 1000

    Reply
  10. author

    Muhammad haikal daneil bin harun1 tahun ago

    Macam mana nak daftar nii

    Reply
  11. author

    MUHAMMAD RIZUAN BN CHAT MAT1 tahun ago

    saya di berhentikan kerja. ada ke perluang sye mendapat bantuan ini

    Reply
  12. author

    SOFIA LEA ANAK BILONG1 tahun ago

    Saya tak ada kerja,keluarga saya pun orang yang serba kekurangan..saya harap dapat lah lepas ni kalau saya daftar..boleh tolong mak ayah saya

    Reply
  13. author

    zuraidahhussin1 tahun ago

    apabila dunia melanda totaly lockdown , income saya semakin menurun . saya harap sangat sangat dapat bantuan belia rm1000 ini . sebab saya tidak menerima apa apa bantuan . termasuklah bantuan b40 . saya hanya dapat bantuan BPR fasa 1 sahaja sebnyak rm3000 . dan sampai sekarang belum mendapaat apa apa bantuan . harap dapat menerima bantuan belia ni . terima kasih 🙂

    Reply
  14. author

    Muhammad aizuddin bin norfadeli1 tahun ago

    Saya mengharapkan bantuan 1000 untuk menringankan beban family saya ☺️

    Reply
  15. author

    Endrunikos anak jimmy1 tahun ago

    Mengharapkan bantuan 1000 untuk membantu keluarga Saya dalam kersusahan.😌

    Reply
  16. author

    Nurin Jazliena1 tahun ago

    Saya harap saya dapat bantuan belia ini . saya banyak komitmen perlu dibayae . motor dan rumah . saya bujang dn berumur 20 tahun . duduk perantaun dari ibu abah . saya kehilangan kerja sebab kan totally lockdown ini . terima kasih

    Reply
  17. author

    DORINAH1 tahun ago

    sy harap sy dapat bantuan belia ini
    sy banyak perlu dibayar.belanja adik di sekolah.
    sy bujang dan umur 21..sy duduk dri tinanom ranau
    sy kehilangan kerja sebab kn lockdown ini…terima kasaih

    Reply
  18. author

    MUHAMMAD AMIR FIRDAUS BIN MUHD SUKRI1 tahun ago

    mengharapkn bantuan 1000 untuk membantu keluarga saya dalam kerusahan sejak saya cuti berkeja kerana covid

    Reply
  19. author

    nur-juhira'ema binti perlis1 tahun ago

    harap bantuan 1000 dapat membantu keluarga saya kerana saya cuti bekerja kerana covid

    Reply
  20. author

    zamzuri ali1 tahun ago

    mcm mna nk daftar nie

    Reply
  21. author

    Muhammad nasrul aiman bin Abdullah1 tahun ago

    Mengharap dapat bantuan sebanyak rm1000

    Reply
  22. author

    Muhammad nasrul aiman bin Abdullah1 tahun ago

    Mengharap dapat bantuan rm 1000 sebab tiada kerja

    Reply
  23. author

    Mohd sahrul faisul bin jamiun1 tahun ago

    mengharap dapat bantuan rm 1000

    Reply
  24. author

    NOR FARADILLA BINTI JAMIL1 tahun ago

    Mengharapkan dapat bantuan RM1000 untuk kegunaan keluarga

    Reply
  25. author

    Siew Hou Khuan1 tahun ago

    Lepas berdaftar macam mana nak berterus?

    Reply
  26. author

    ERIC MICHAEL BIN MOJINA12 bulan ago

    Saya belum bekerja sebab pkp

    Reply
  27. author

    Muhammad Shafiq12 bulan ago

    Sebab pkp

    Reply
  28. author

    Linda Kathleen A. T. Alex12 bulan ago

    My name is Linda Kathleen A. T. Alex, 65 years old and an Indian Malaysian Christian woman. I need help since and I live alone. BPR send me an SMS saying that I LULUS BPR but what I receive does not help me even though I am using the little saving I have left.
    This is what you have put into my account through BPR for 2021 so far.
    May 7th 2021 – RM450
    June 29th 2021 RM100
    Last year 2020 I only receive twice for the whole year.

    Reply
  29. author

    Muhammad Fikri danial bin Manap12 bulan ago

    Sye tidak berkje start pkp ni kje kontrak xboleh beroperasi mcm biase..bnyk terkesan..mntk bantuan

    Reply
  30. author

    Pungga anak jipun12 bulan ago

    Saya tidak masih pkp

    Reply
  31. author

    Muhammad Shafiq12 bulan ago

    Sebb pkp

    Reply
  32. author

    Mohd nyzam bin md salleh12 bulan ago

    Sudah tak berkerja hampir 4bln..

    Reply
  33. author

    Kalimah Selvam12 bulan ago

    Saya tidak pekerja sebab pkp ….bapa saya tidak pekerja sebab kencing Manis….I nak bantu untuk keluarga saya

    Reply

Leave a reply "PERMOHONAN BANTUAN BELIA 2022 (Daftar penjanakerjaya.perkeso.gov.my)"